2017年5月25日 星期四

星光繼承者 Jolly to the core 中文歌詞翻譯-[樂到骨子裡]

 星光繼承者在聖誕節推出的新歌
旋律是該編自主題曲
Rotten to the Core-壞到骨子裡



I'm feeling giddy 
我樂昏了頭  
So full of Cheer 
所以高聲歡呼
This always happens 
這常常發生呀 
This magic time of year 
今年是魔法紀元嘛
We're lighting candles 
我們點燃蠟燭 
We're trimming trees 
裝飾聖誕樹
We're spinning Dreidels 
我們像陀螺一樣旋轉 
Spin one for me 
以我為軸心
I'm training Reindeer 
我馴服麋鹿
I'm drinking Nog (Nog) 
喝光甜酒(甜酒)
I'll make a snowman (Frosty) 
我堆了雪人(好冰)
In my backyard 
在後院裡
I'm standing under the mistletoe 
我一直待在槲寄生下
My lips are puckered 
嘟起我的嘴唇
Hey... Where'd you go?
 嘿 妳們去要哪

Santa Santa
 聖誕老人
We'll behave 
我們是乖小孩嗎
Quit those silly evil ways
 已經改邪歸正了 
I can't wait to celebrate 
我等不及要慶祝 
Let's celebrate 
快點開始吧

We're jolly to the core 
我們樂到骨子裡 
Jolly to the core
 樂到骨子裡 
Sleigh bells in the sky 
讓鈴聲響遍天空
Carolers on my door 
讓聖歌傳入門中 
I'm feeling so much joy 
我覺得很快樂 
It's time for love not war 
是時候拋恨送愛了 
I'm jolly to the
 我很快樂 
Too jolly to the... core 
樂到骨子裡

It's time for giving 
送禮時間到囉 
So what you got (What you got) 
那你拿到什麼(拿到什麼) 
Oh I'm just kidding 
哦 我開玩笑罷了 
Or maybe not 
也或許不是喔 
I've got my eye on 
我注意到了 
That wicked dress 
那件邪惡服飾
I've got a wishlist too 
我拿到一張願望清單
I must confess 
我會全部承諾
Let's not forget 
我們不會忘記
To tell the Elves 
告訴聖誕精靈 
We think of others 
大家都很感謝
Not just ourselves (Oh no) 
不只有我們自己(不會吧) 
And the greatest gift (What's that?) 
還有那些最棒的禮物(裡面是什麼)
To every boy and girl (Hey hey) 
分給所有男孩女孩(嘿!嘿!)
Peace on earth 
把和平傳遍地球
Around the world!
世界各地

Santa Santa 
聖誕老人 
We'll behave 
我們是乖小孩嗎 
Quit those silly evil ways 
已經改邪歸正了 
I can't wait to celebrate 
我等不及要慶祝
Let's celebrate 
快點開始吧

We're jolly to the core
 我們樂到骨子裡 
Jolly to the core 
樂到骨子裡
Sleigh bells in the sky 
讓鈴聲響遍天空 
Carolers on my door 
讓聖歌傳入門中 
I'm feeling so much joy 
我覺得很快樂 
It's time for love not war 
是時候拋恨送愛了
I'm jolly to the 
我很快樂
Too jolly to the... core 
樂到骨子裡

Let's celebrate 
讓我們來慶祝吧
We'll behave 
我們是乖小孩嗎
Feeling so much joy 
大家都很歡樂呢
Cause we will always be
 因為我們永遠都
Jolly to the core 
樂到骨子裡 
Jolly to the core 
樂到骨子裡
Sleigh bells in the sky 
讓鈴聲響遍天空
Carolers at my door 
讓聖歌傳入門中 
I'm feeling so much joy 
我覺得很快樂 
It's time for love not war 
是時候拋恨送愛了 
I'm jolly to the 
我很快樂 
Too Jolly to the... 
非常快樂 

We're jolly to the core 
我們樂到骨子裡 
Jolly to the core 
樂到骨子裡 
Sleigh bells in the sky
 讓鈴聲響亮天空 
Carolers on my door
 讓聖歌傳入門中 
I'm feeling so much joy 
我覺得很快樂 
It's time for love not war 
是時候拋恨送愛了
I'm jolly to the 
我很快樂 
Too Jolly to the... 
非常快樂 
To the core 
到骨子裡 

Jolly to the core 
樂到骨子裡 

沒有留言:

張貼留言

星光繼承者2 What's My Name-中文歌詞翻譯[我叫什麼]

星光繼承者2反派的主題曲出來啦 https://www.youtube.com/watch?v=_dyvXcv3ej0   This is all hands on deck 甲板上的水手們 Calling out to lost boys and girls ...